Tuesday, October 26, 2010

:: jatuh cinta ::

~suatu hari tu akuh punya boring dok lepak2 ngan eisya kat opis...
dah kering air liur aku nih dok borak,nyembang macam-macam....
tengah dok 'bla..bla..'  merepek perkara yang tak tentu hala kejadahnya,
eisya perkenalkan aku ngan satu laman web blogger..first aku baca blog dia,aku ketawa terbahak-bahak..
nak tau blog sape..?..jeng..jeng..jeng...kalau korang dah lame dalam dunia blog ni aku rasa korang lebih dari tahu kan...
sape lagik kalau bukan incik ZACKZUKHAIRI...
lepas eisya syorkan blog tuh pada akuh,tiap-tiap hari aku bukak blog dia and
 baca macam-macam coretan yg dia bebelkan dalam tuh...akuh jadik terhibur..jadi follower yg setia pada dia....
aku sebagai follower...>_<

ramai yg jadik followers dia..almaklum saje la..ramai yg suke akan penulisan dia..
dia memang berbakat,kelakar dan ensem..aku jadik tertarik..and ane moment::
eisya tell me something that i feel so sad...
"dia dah tak nak update dia punya blog dah sebab ramai yg ciplak karya lukisan kartun bulat-bulat dia..
dan karya dia yg lain-lain yang sama waktu dengannya'...
OMG!!
aku menyedari betapa aku sedih akan kenyataan itu dan hati aku hancur luluh mendengarnya(wah!)...oh tidaaaaak..
setelah hampir semua post dia aku baca,aku rasa macam tertunggu-tunggu untuk dia update lagik blog dia..
**awak...cepat update ye...saya akan tunggu..**
dan...tunggu dan tunggu..
dah 2bulan dia tak update blog..and i am still waiting...
aku mula mengelamun macam-macam pasal dia dan kemerepekan dia dalam blog tu...
setelah aku tersedar dari lamunan aku mula menyedari bahawa aku jatuh hati pada blog dia..
blog dia kah @ dia kah????
elooow...blog dia je oke...
takdenye akuh nak jatuh cinta pada dia yang dah ade cik awek cikgu dia tuh..
kalau solo lagik pun, belum tentunya dia nak pandang kat aku ni...kan..kan..
"bagus lah kalau kau sedar diri cik nad :) .."
hehehe...
mitak izin amik gambo ni incik zack(^_^)

aku suke sangat ngan blog dia..macam-macam yang dia bebelkan dalam tuh..
pengalaman beliau study kat Jepun jgak dia kongsikan bersama kitorang si bloggers ni..
sooooooo nice kan...
well, akuh harap-harap cepatlah dia update dia punyer blog tuh...:(
btw,aku akan tetaap jadik folower setia dia..
the end~

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...