Monday, October 25, 2010

::cinta itu kadang kala xade logika.::

Cinta itu kadang kala xade logika…
Betul x?...
Hermmmm…xsah kalau tak berbicara tentang cinta..sooooo,cinta?....
Bila cinta menguasai diri, tahi ayam pun boley rasa coklat…toi ke??
Akuh xpecaya la…haaha…korang cuba rasa tengok…conpem rase tahi ayam jugak kan…eyerks!!
Cinta….
Ok la … let me story bout my love to u all..
Dulu, masa aku dalam tingkatan 5…aku ade la couple ngan sorang mamat ni…member kepada sepupu aku…
Baik orangnya…(biase la bile dah syg, semuanya nmpak baik kan3..)
Aku ngan dia ni bahgia la sesangat..saling sayang menyayangi…saling caya mempercayai…huhu..agak lama kami couple..ade la dalm 2tahun camtu..

Dalam tingkatan 5, lau korang nak tahu aku ni bengap sikit dalam matapelajaran math..
So,couple aku ni dikategorikan orang yang pandai jugak la..math dapat A1 tu kot..terer kan dia… dia la yang ajar aku sampai aku dapat result math yang ok lam SPM..
Akuh amt la berterima kasih pada dia..(thanks awak!!..)
Lepas SPM, akuh dapat tawaran masuk politeknik kat jitra kedah..
‘dia’ lak dapat kerja sebagai navy..kami saling berjauhan dan xsampai setahun dia kerja…dia dah mitak calsh ngan akuh…aku rasa korang pun dah dapat agak kan nape…mesti la di sebabkan orang ke-3…
Akuh punya laa sayang kat dia masa tuh sampai menangis 3hari 3malam dowh..sampai bengkak2 mata akuh ni tau x….ish3….ciaaaaan cik nad…
Tapi,walaupun kami dah clash setahun lebih….kami tetap kawan sampai sekarang dan hati aku???....
Masih sayangkan dia…?
Terlalu banyak memori kami yang xdapat aku lupakan..mungkin salah aku sebab tu dia ade pempuan lain kan…ok cik nad, redhakan pemergian dia dari hidupmu…dan hargailah yang ade kat depan mata sekarang nih..
aikkkk,lain macam je bunyik nya…oh no no no…jangan salah faham … dia masih ade di dunia ni…hehehehe
Now….i can forget him in my life..pergi~~~main jauh-jauh...

Ok…cukuplah setakat ini…sekian.

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...