Wednesday, October 27, 2010

::Bismillahirrahmanirrahim ::


Ya Allah,
jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada orang yang melabuhkan cintanya pada-Mu..
agar bertambah kekuatanku untuk mencintaimu..
Ya Muhaimin,
jika aku jatuh hati, izinkan aku menyentuh hati seseorang yang bertaut pada-Mu agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu..

Ya Rabbana,
jika aku jatuh hati, jagalah hatikku padamya agar tidak berpaling dari hatiMu..
Ya Rabbul Izzati,
jika aku rindu, rindukanlah aku pada seorang yang merindui syahid di jalanMu..
Ya Allah,
jika aku menikmati cinta kekasihMu janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu..

Ya Allah,
jika kau halalkan aku merindui kekasihMu,jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku kepada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu...
Amin...

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...