Tuesday, August 23, 2011

.: i like dis Raya song = Rindu Raya by Spider :.

Di hening pagi mulia ku melayari sepi
Sementara tangisan menitis tak kusedari
Terbawa angan mengetuk daun pintumu kasih~
Memohon maaf sekian kali
Setelah jauh terpisah baru ku mengerti
Sungguh sinarku tercari-cari selama ini
Terlalu hampir hingga mengabur mata hati
Tanpamu tak bisa ku berdiri
Mengecap keindahan alam fana ini
Apalah lagi hendak untuk menyulam cinta Illahi
Ketika takbir hari raya~
Seluruh umat bergembira..
Tersentuh jiwa sedang lara
Dibelai rindu tak terkata
Di hari raya~

Friday, August 19, 2011

:: Tersalah ejaan~ ::

jom~belajar A.B.C
Salam olls~

Dok tengok2 entry yang lama2.. bile baca balik rasa cam kelakar la pulak..
Tergelak sorang-sorang bile terperasan ejaan kat entri yang tak berapa nak betol..
Nak tulis semalam tapi pi taip "semalan" pulak..
Adoiii.. Malu lah orang baca.. haha!
Macam-macam ko ni kan Gadis.. orang menulis blog ko pon nak tulis blog..
tapi bab ejaan tak ambil berat  langsung~
Nasib baik blog ni tak ambil markah bab ejaan kan.. Huhu~
Kalau tak... Sah-sah dah Gadis failed!
Masa SPM dulu tak de la pulak jadi macam ni~ Fuhhhh~ Untung BM lulus masa SPM dulu..
Alahai.. Sebenarnya bukan Gadis tak pandai sangat mengeja ni.. Tapi disebabkan dek masalah teknikal sikit..
Maklumlah, masa meng'update' entri selalunya lewat-lewat malam.. So, mata dah ke lain.. Tangan da ke lain.. Tu yang sampai ejaan pon dah tak berapa nak betol..~Aiyaaaa..
Manyak problem ini olang maaa~..

Mood :: Membebel tangah malam.. (nasib baik takde laki.. lau tak laki boleh lari..)
P/S :: Jgn suke membebel lau tak nak laki lari.. huhu~
Sekian.Wasalam~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...