Tuesday, November 2, 2010

:: gadis ::

salam..
arini aku(sigadis_nad) nak buat satu pengumuma kat korang sume..
jeng..jeng..jeng..apekah??
ok sebenarnya macam ni..
aku(sigadis_nad) telah menyedari akan satu hakikat
bahawa aku perlu menjadi seorang yang betul2 gadis..
eh..eh..
sebelum ni aku bukan gadis ke?
takk...bukan itu maksud aku..
sesuai dengan tajuk blog ni..
dan diri aku sendiri sebagai
seorang gadis..
aku nak membahasakan diri aku sebagai gadis..
dalam blog ni..
jengggg....
ok tak kengkawan?
ok la tu kan..
baru la nampak cam
berbudi bahasa cikit..
budi bahasa kan budaya kita..hehe
entah kenapa tiba2 je rasa camtu..
xpe lah..ini dikira sebagai hidayah la gak kan..
ok then,
mulai jam ini,saat ini,detik ini,,,
aku nak bahasakan diri sebagai gadis..
sape setuju angkat tangan..
>_< terima kasih sume..
sekian saja blog gadis untuk arini


p/s : budi bahasa budaya kita..

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...